Winterdogshow 2018. február 17.

A 2018-as évet nagyon aktívan kezdtük.

A Samoyedes kirándulás után részt vettem az évadnyitó nemzetközi kiállításon, 

a Winterdogshow-n, melyet minden évben a Hungexpon rendeznek meg.

21 országból érkeztek a kiállítók.

Erre a kiállításra nem neveztem samoyedeimet, viszont szurkoltam az unokáknak, fotóztam, handlerkedtem,

nem telt unalmasan ez a nap sem. :-)))))))

Pár kép a kiállításról:

Handling:

Blonde Beauty Emperor CAC, CACIB, BOB címet kapott, mellyel Hungaria Grand Champion !!!!

Blonde Beauty It's my Life "Khalessi" pályafutása elkezdődött. 

Első kiállításán Very Promising, Best Puppy!

Köszönöm a bizalmat a gazdiknak és tenyésztőjüknek, Fodor-Kovács Erikának !!!!

**************

Fotózás:

Kedves Barátom, Lengyel Csaba felkért kedvence fotózására:

Nagyon szép eredményt értek el első kettő kiállításukon!

Kucorgó-Dombi Kankalin "Linka" 2x Excellent, Best Puppy !!!

Gratulálok!

**************************************

Fotózás - Samoyedek - Bíró: Dr Balogh Zsuzsanna (Hu)

Még több kép Facebook-oldalamon, a galériában:

https://www.facebook.com/ildiko.soos/media_set?set=a.10210877482069606.1073741917.1128807866&type=3&pnref=story